pátek 26. července 2013

15 things that piss me off

15 věcí, co mě serou




Každý má svoje malý pet peeves. Věci, co ho serou, vlastně ani nejsou moc špatný, ale prostě je nemůže z nějakýho důvodu vystát. A to je v pohodě. Tady jsem rychle sepsala 15 random věcí, který mě vytáčej, takže... je nedělejte, až mě potkáte.

  1. Rodiče, co mi čtou moje věci za zády
  2. Smradlavá lednice
  3. Vztah na dálku
  4. Chlupatý nohy
  5. Chlupatý cokoliv (až na roztomilý chlupatý věci jako pes nebo králík, i když králíci zase smrdí)
  6. Korektor co zalejzá do vrásek
  7. Silvestrovský estrády v televizi
  8. Řídící páky u starejch aut (zdravím náš 16 let starej Nissan)
  9. Lidi co milujou koně (JE TO POSEDLOST)
  10. Špinavý / oškrábaný skleničky
  11. Takový ty divný tkaničky na banánu
  12. Víčka od jogurtu / plechovek (to co je na víčku je hnus, to co je vevnitř je mňam)
  13. Když lidi říkaj že něco je na 110% (100% je maximum, oukej?!!)
  14. Neopláchnutý talíře v myčce (humus)
  15. Hloupý lidi

Žádné komentáře:

Okomentovat