sobota 25. ledna 2014

Back in black

bunda Bershka, šátek a svetr C&A, boty Bama, psaníčko New Yorker

Dneska jsem se asi po šesti letech viděla se svojí nejlepší kamarádkou ze třetí třídy (a Prue zároveň) Nicol z A Cup of Style. Šly jsme nakupovat a musím říct, že já jsem svojí šrajtofli provětrala možná trochu víc, než jsem měla. Ničeho ale nelituju a to, co jsem sehnal, upřímně miluju! Nicol mi ukázala obchod Mohito, o kterém jsem nikdy neslyšela a asi tam budu chodit častěji, navíc ta třetí vlna slev, no bomba!

Co ale po dnešku nutně potřebuju jsou rukavice. V těch -8° mi málem upadly prsty a to já si nenechám líbit, to ne.









1 komentář:

  1. Ráda tě vidím aspoň jako bloggerku! :D Díky za tip na psaníčko, podobné sháním už strááášně dlouho! Hodně štěstí s blogem :)
    Klára

    OdpovědětVymazat