pátek 31. ledna 2014

Ples

šaty Dressit, boty H&M, náhrdelník a náušice Orsay

Jsme škola malá a útulná a ples máme v Retru. Byla jsem z toho v rozpacích? Ano. Bylo to super? ANO!!!

Z plesu jsem byla hrozně nervózní. Chtěla jsem ho mít perfektní a tušila jsem, že to tak nebude. Bála jsem se, že mě vizážistka z MACu (Terka) namaluje jinak než chci. Bála jsem se, že mi kadeřník na hlavě udělá vrtulky místo loken. Bála jsem se, že zkazím předtančení a že sebou líznu při nástupu. Jednoduše jsem měla obavy ze všeho, ale úplně zbytečně. Dopadlo to líp, než by kdokoliv čekal. Dopadlo to nejlíp!

Nevím, jestli dokážu popsat tu atmosféru, která na tom byla to nejlepší. I když možná nejlepší bylo nadšení každýho maturanta. Nebo vlastně taky to jak to všem šíleně slušelo! (Byly výjimky? Ano...) A tak se tady nebudu moc dlouho rozepisovat a dám sem prostě fotky.













Žádné komentáře:

Okomentovat