pátek 21. února 2014

Black and white


rolák H&M, kalhoty Mango, psaníčko H&M, boty Dr.Martens, rtěnka M.A.C.

Skoro celý život jsem se posmívala mamince, že si nakupuje roláky a ptala jsem se, co s nima jako hodlá dělat. Ale pak přišly předvánoční H&M výprodeje a já spatřila tenhle heboučkej měkkoučkej běloučkej svetro-rolák a nemohla jsem na něj přestat myslet. Kromě toho, že byl zlevněnej z devíti set na dvě stovky byl něčím hrozně slušivej. Takže jsem plácla dvě stovky na pult a okamžitě se do něj převlíkla. Abych nebyla trapná a nenavlíkla k němu jenom obyčejný džíny, zvolila jsem tyhle Mango koženkový kalhoty. Jsou mi sice krátký, ale já všechny obalamutím tím, že je ohrnu. Ha! 
No a jéžiš, to by bylo, abych černo bílou nedoplnila černo bílou a nevzala si oversized kraví psaníčko, který jsem dostala k narozeninám, protože jsem si ho přála jako nic na světě. Hezky to celý oživuje a ráda ho nosím jako "statement piece" k jinak fádním outfitům.
Jo a botám se ještě budu věnovat, jsou to ty n e j l e p š í martensky v celý mlíčný dráze. 
A namalovala jsem si jenom pusu MAC matnou rtěnkou v odstínu diva. Oujé, jsem černo bílá dýva - a to já docela miluju.







Žádné komentáře:

Okomentovat