úterý 25. února 2014

What's in my clutch



How much does my clutch weigh?

Kolik váží průměrná dámská kabelka? A co teprve psaníčko? Existuje (aspon pro mě) takový nepsaný pravidlo - čím menší mám kabelku, tím víc do ní narvu. 



Časopis nebo knihu nosím jednak proto, abych měla co s rukama v metru a taky protože dodávají měkkým psaníčkům tvar (haha, skvělej důvod!). 
Nikdy nevycházím bez diáře - mnohem líp se v něm orientuje než v mobilu. Můj diář je z papelote a je doplněn o záznamy o výstavách, koncertech, vernisážích a ostatních kulturních akcích, o kterých chcete vědět, aniž byste si něco museli sami vyhledávat.
Peněženku jsem si koupila v topshop slevách za asi dvě stovky, stejně tak mě moc nestály H&M brýle (obojí ještě loňské).
V "i love london"plechové krabičce byly původně náplasti, já jsem je obohatila o různé drobnosti, bez kterých se (mám pocit) neobejdu - jsou v ní nahňácané vzorky krémů (hlavně s spf 50+, achjo), pinetky, zapalovač, ibalgin..
Čas od času s sebou nosím vzorek parfému, který odloupnu z časopisu, teď je to manifesto od YSL a tahle ampulička mě má přesvědčit, že bych si ji měla pořídit.
A když hodně chci, narvu navrch svačinu, tablet, tričko na druhý den nebo nákup.

A kde jsem tohle hermionino psaníčko pořídila? Ušila jsem si ho z pravé kůže.
Pokud byste chtěli vědět, jak (dlouho) vznikalo, na kolik mě celkem vyšlo a kde můžete získat materiál k výrobě vlastního, dejte vědět na instagramu nebo zanechte komentář tady!








Žádné komentáře:

Okomentovat