čtvrtek 13. března 2014

Hlavně pohodlně

triko Pull & Bear, triangle bra Tezenis, kalhoty H&M, psaníčko Anna♥, kardigan Zara, boty F&F, náušnice Tally Weijl, rtěnka Bobbi Brown

Já vim, další pohodlnej outfit. Jenomže já jiný vlastně ani nenosim, protože brzy ráno odejdu z domu a po škole a práci se vrátim pozdě večer, takže potřebuju oblečení, ve kterým vydržim celej den v pohodě. A ve kterým nebude problém běhat, protože věčně nikam nestíham, a tak místo chůze prostě běžim :D Jeden večer v práci jsem našla tohle nejlepší a nejpohodnější oversized bílý triko, který jsem si dokonce šla schovat na sklad, aby mi ho nikdo nevzal! :D Teď ho nejradši nosim s triangle bra z Tezenisu, na kterou jsem měla zálusk, a nakonec jsem jí dostala od Anny k narozeninám (společně s touhle supertmavou rtěnkou a ručně vyrobeným psaníčkem - návod bude brzy)! Náhoda? I think not!

PS: Svetr mám z pop-up od A Cup of Style! Díky dík♥





1 komentář:

  1. To je super! <3 Ta tmavá rtěnka ti strašně sluší!

    OdpovědětVymazat