pondělí 10. března 2014

(hot) nun?

rolák / esprit   jeans / zara   leopardí boty / mango  cardigan / pull and bear  psaníčko / moje

Zase rolák, já vim.. Ale když ono je taak těžký roláky nemilovat!
Tenhle z Espritu je asi takovej, jako plná vana horký vody. Jak vás jednou obestoupí, nechce se vám ani trochu ven.
Abych v něm nepůsobila jako řádová sestra, oblíkla jsem si vlastnoručně prostřižený džíny ukořistěný ve výprodejích (zlatej důl, zla-tej-důl!) a pro trochu zábavy jsem zvolila leopardí boty. Mňau!
O psaníčku snad ani nemluvim, jeho dokonalost a kombinovatelnost je neomezená!
Jak se vám jeví moje roláková obsese? Moc jeptiška nebo naopak noční šelmička?

PS: Jestli Anně V. něco závidim, je to tenhle cardigan - sama sháním levný, kvalitní, variabilní a něčím jedinečný přehoz.. Ideálně tenhle (cenově dělenej osmdesáti)!







Žádné komentáře:

Okomentovat