sobota 22. března 2014

Makeup Inspiration: Yellow eyeliner


I když se v makeupu snažím zkoušet nové věci, nikdy by mě nenapadlo, že bych si mohla vzít žlutou linku prostě během dne. Taky proto jsem se rozhodla tenhle look zkusit večer, kdy už nikam nejdu a mám čas si s tím pořádně vyhrát. Původně jsem chtěla linku udělat jenom žlutou a na řasy dát jenom minimum řasenky, ale vypadalo to... divně. Takže nakonec to dopadlo tak, jako vidíte na fotce. A abych pravdu řekla, asi si to někdy během dne vezmu! Na maturitu třeba? :D

Pro postup  a víc fotek otevřete celý článek :)

PS: Omlouvám se za fotky, měla jsem k dispozici jenom iPhone a to ještě ke všemu večer, takže stojí za starou bačkoru. Snad to ale pro inspiraci bude stačit!

Postup:


1) Nanesla jsem na víčko primer (Elf) a potom na celou jeho plochu dala tělový stín (Naked z Naked palette).
2) Bílou kajalovou tužkou jsem nakreslila linku, celkem tlustou, aby byla žlutá barva dobře vidět. 
3) Na celou bílou linku naklepu úzkým štětečkem (já to dělala štětečkem na linku) žlutý stín (Coastal Scents 88 Palette)
4) Když jsem spokojená se sytostí barvy linky, namaluju černou gelovou linku (Rimmel) a prodloužím jí ve vnitřním koutku do špičky, protože to vypadá dobře. :D
5) Na celou spodní waterline taky nakreslím černou linku a pak dám na všechny řasy řasenku (Maybelline The Rocket)

Mimochodem, pokud se vám cat eye s těma stínama úplně nepovede, tak to jednoduše opravte korektorem (MAC Prolongwear Concealer) a štětečkem a je to!

Na rty jsem potom už dala jenom tělovo-růžovou rtěnku (MAC Kinda Sexy), což mi přijde k dennímu looku ideální, ale pokud chcete být trochu víc extravagantní, nešlápnete vedle ani se sytou růžovou nebo červenou. 











7 komentářů:

  1. A very interesting and nice blog.
    Greetings from Portugal

    Paulo Gonçalves
    http://viajaredescobrir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu uvěřit tomu, jak skvěle to vypadá! Rozhodně si to někdy vem i přes den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mě to taky zaskočilo! Někdy is to určitě vezmu:)

      Vymazat
  3. Vypadá to vážně pěkně a máš to na to hezký typ očí :) já jsem hrozně nešikovná udělat si linky, máš můj obdiv

    OdpovědětVymazat
  4. proč nepokračujete?

    OdpovědětVymazat
  5. Cute makeup :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat