čtvrtek 6. března 2014

Thursdays we wear pink

kabát Topshop, triko Topshop (aspoň mi to někdo tak řekl), kalhoty Pull & Bear uniforma, boty H&M, psaníčko New Yorker

V Mean Girls se růžová nosí jenom ve středu, ale já se nebudu žinírovat a vezmu si jí i ve čtvrtek. Obzvlšť, když jde o tadyto mikino-triko-něco, pravděpodobně z Topshopu, který jsem získala na sobotním pop-up A Cup of Style (kdyžtak mě holky opravte!). Bylo to super, skvělý burgery (pro mě důležitý - viz tady!) a kromě týhle růžovosti jsem s ještě pořídila conversky a svetr, který brzo uvidíte v dalších postech :)

Mimochodem, vždycky, když si vezmu tenhle Topshop kabát, cítím se trochu mimo svojí "comfort zone", ale něčím se mi hrozně líbí, i když přesně nedokážu popsat, čím...






2 komentáře:

  1. Jé tobě tak hrozně sluší! Nej! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ten top je super! Prodává se myslím někde na ebayi, no ani bych se nedivila, kdyby to byla kopie něčeho z top shopu..vypadá to fakt výborně!

    OdpovědětVymazat